Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sabbaty bych nečekal, ale určitě to nějak vykompenzují - Možná přijde i kouzelník!

0 0
možnosti

Eric Clapton "75" ! Bude medailonek ??

1 0
možnosti

No, například seniorů 70+ je u nás si 1,5 milionu. Myslím, že zmiňovaná nabídka je pro tuto část seniorů docela rozumná(uvádíte Menšík, Horníček Gott, Š+G, seriály). Já jsem teprve důchodce-čekatel, ale občas se určitě taky podívám.

Jinak mám rád art rock nebo metal a tak, když si budu chtít poslechnout ELP, Floydy nebo třeba ty Sabaty, tak si je holt najdu jinde.

Nikdy se nikdo nemůže zavděčit všem a v případě ČT zvlášť. Já je za trojku chválím.

2 0
možnosti

dechovku jsem nikdy nesnášel a můj tatínek také ne. Spíše bych ocenil country hudbu v originále, měl jsem je kdysi na LP pokud jsem vlastnil funkční gramofon. pak jsem míval rád moravské cimbálovky, obdivuji totiž hru na cimbál, vážnou hudbu, kromě moderny jako byl Blodek či Janáček.

Také pořady z USA co byly těsně po revoluci z Nasvile( píši to asi špatně) jednalo se westernové žebříčky, akorát teď nemohu vzpomenout kdo to uváděl. Protože to co tam bylo dneska s Bohdalkou a Dvořákem také točeno těsně po revoluce s odkazem na privatizaci citovanou od Dvořáka

3 0
možnosti
Foto

Jsem jen o rok starší než vy a souhlasím s vámi. Odpovím vám jménem vedení ČT: "Black Sabbath nebudou ale nabídneme vám pořady "Sejdeme se na Vlachovce" a Ein Kessel Buntes

6 1
možnosti

To bude bezva. Kdo by odolal?:-))))

0 0
možnosti
Foto

Budou na ČT3 hrát Black Sabbath?

Ani omylem. Bude tam hlavně Sejdeme se na Vlachovce! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Čtete mi myšlenky ;-)

0 0
možnosti

Chtěla jsem od manžela naladit, prý to neumí nebo si nechce všechno zpřeházet. Takže nic. Asi jsem o nic nepřišla.;-D

2 0
možnosti
Foto

Nevidíte kolegové diskutující kolem sebe stejný nehezký stereotyp? Starý člověk je většinou zobrazován jako téměř nesvéprávný, totálně nemohoucí, s hůlčičkou atd. Dávají se záběry, jak se hrozně všemu diví, nic nechápou apod. Je to neuctivé a někdy až urážející. Přeji hezký večer.

3 1
možnosti
Foto

Takový lidé ovšem jsou, nebo ne? Pokud jste Vy sám aktívní, v pohodě a bez hůlky, tak to jistě neznamená, že jsou na tom tak všichni....

2 0
možnosti
Foto

měl li být tento kanál určen pro 65+, tak se někdo fatálně seknul

4 3
možnosti
Foto

Ten kanál je sice určen pro 65+ jenže nejen pro ně. V podstatě je určen pro všechny, kdo současnou situaci psychicky nezvládají anebo je stresuje. Nechápu, proč má tolik lidí problém to pochopit. Připomíná mi to heslo že sytý hladovému nevěří. Zdraví a aktivní si neumí představit, anebo snad ani nechtějí, že existují lidé, kteří nejsou tak šťastní a kteří třeba nemají schopnosti si na internetu hledat pozitivní zprávy nebo filmy nebo videa. Naopak, že všech stran se na ně valí děs a hrůza a strašení. Proto vznikl kanál čt 3 a zdůrazňuji : Není celonárodní povinnost jej sledovat.

1 0
možnosti

Čím mladší tvorba, tím větší odpad. Čest výjimkám.

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS